PAINTING LOVE 6B










Això s’acaba!! 
Després de retornar el capital social i donar el % dels beneficis a Afanoc, ara ens ha tocat a nosaltres gaudir dels diners que hem guanyat.
Aquest dilluns vam anar al Salting de Badalona. Vam estar una hora sencera saltant i saltant sense parar. Uf!! Vam acabar esgotats. Quan vam acabar vam anar a un parc i vam esmorzar molt requetè bé!! Hi havia de tot, entrepans, galetes, patates, pastes, cacauets, llaminadures... no faltava de res.

Vam passar un dia genial!!



Avui ha vingut una altra vegada la Maria de l’associació AFANOC, però aquesta vegada ha estat per recollir els beneficis que havíem destinat a la seva causa.
S’ha posat molt contenta i ens ha dit que tots els nens malalts i els seus familiars ens donen les gràcies per aquesta aportació. En aquest moment ens hem sentit molt contents de poder aportar un petit gra de sorra per ajudar a tots ells.
Ens ha convidat a les festes que ells organitzen de “Posa’t la gorra” per recaptar diners per la casa dels Xuklis, una llar per les famílies amb nens amb càncer.










Què bé hem treballat!!

I com a premi, la Diputació de Barcelona ens ha fet entrega d’un diploma a cadascú i una bossa per portar a la sortida que farem amb els diners que hem recollit de la venda.

Gràcies!!




LES FOTOS DEL DIA DEL MERCAT LES PODEU VEURE A LA PÀGINA PRINCIPAL.



Ahir divendres 6 de maig vam anar a visitar el taller d’estampació de Sant Adrià de Besòs. A part de veure les instal·lacions, ens van explicar què hem de fer si volem que la gent compri els nostres productes: com ha de ser la publicitat, com hem d’actuar davant la gent que ve a comprar...

I vam acabar estampant el logo de l’emprenedoria de la Diputació de Catalunya en les nostres samarretes.








El divendres 15 d’abril ens va visitar, el David que treballa en un BANC .
Ens va explicar com funciona un banc, quins serveis pot donar als clients, què passaria si demanéssim un préstec, d’on treuen els seus beneficis i moltes coses més.

Els va donar consells als nostres tresorers, per com portar bé els comptes. També ens va comentar que el dia del mercat haurem de portar diferents monedes per donar canvi a la gent que vingui a comprar-nos els productes, i ell ens va dir que el seu banc ens pot canviar bitllets per monedes.

Gràcies, David! Tindrem molt en compte tot el que ens has dit, per la nostra empresa!










El dijous 31 de març vam anar a l’ajuntament de Sant Adrià de Besòs.
Quina emoció veure per primera vegada la Sala de Plens!
Quan vam arribar, els socis i sòcies que tenim càrrecs vam seure a les cadires, on seuen els regidors de l’ajuntament, eren unes cadires molt altes i molt còmodes.
Quan va arribar l’alcalde, el Sr. Joan Callau, vam començar a explicar cóm funciona la nostra cooperativa, quins productes anem a vendre, si hem tingut algun problema... Cada vegada que parlàvem havíem de prémer un botonet i el micròfon funcionava i se sentia la nostra veu per tota la sala.
Vam acabar amb la foto amb l’alcalde. Però abans ens va signar el permís per poder vendre els nostres productes el dia del mercat.
Ens va fer molta il·lusió haver conegut en persona i tan de prop al nostre alcalde.

Les secretàries  








El dia 18 de març ens va visitar la Maria de l’associació Afanoc. Ens va explicar que el treball d’ells és principalment fer la vida una mica millor als nens amb càncer i les seves famílies.
Fan molts projectes per recaptar diners per la casa dels XUCLIS. És una casa on viuen 25 famílies, de fora de Barcelona, que tenen nens amb càncer i han de seguir un tractament.
Ens va passar un vídeo i vam poder veure que té un gran jardí, un hort, sala de jocs, cuina, sala d’estar.... per tota la casa, també  hi havia els xuclis, que són uns ninots que xuclen els mals rotllos.

La Maria, en nom de l’associació Afanoc, ens va donar les gràcies per la nostra col·laboració i ens va dir que ens enviarà fotos de diferents ninots xuclis per fer el cartell de propaganda del dia de la paradeta. I també ens va dir que li enviem fotos del dia del mercat.
Ah! I li va agradar molt els productes que estem fent per vendre.

LES SECRETÀRIES












Quina llàstima! Per problemes aliens a nosaltres no podem col·laborar amb l’Entitat Social que teníem programada, la Fundació Josep Carreras. Hem hagut de canviar i, després d’una nova votació entre les dues següents que van quedar classificades la primera vegada, ha sortir l’Associació Afanoc.
Continuem amb la mateixa il·lusió aportant part dels nostres beneficis a una altra entitat social també relacionada amb el càncer infantil.
Les secretàries



Hola, amics! Ja estem en plena feina! Ja hem començat a produir els nostres productes!
Ens hem distribuït per grups de 4 i estem treballant molt bé i amb moltes ganes de que tot surti bé i que poguem vendre molts productes.
Estem utilitzant tot tipus de material, des de goma eva, argila, pintures acríliques....
 Que... què és el que estem fent? Això és sorpresa, però si us direm que són coses molt boniques que agradaran a tothom, a grans i petits.
Aquí teniu les fotos de com treballem!!  

Les secretàries




El dijous vam parlar, per Skype, amb la nostra tutora de Valnalón, la Sílvia. Ens va preguntar moltes coses sobre la nostra cooperativa, quins productes fabricarem, quins materials necessitarem, a quina entitat social donarem part dels nostre beneficis....
Ha estat una xerrada molt “guay”. Alguns dels socis hem parlat amb ella en nom de tota la cooperativa, estàvem una mica nerviosos.
Per fi hem conegut la cara de la nostra tutora del projecte. És molt maca i molt simpàtica i ens ha animat a seguir treballant amb molta il·lusió.
Les secretàries










Ens hem tornat a reunir per escollir, entre tots els socis, l’entitat social a la qual anirà dirigit part dels nostre beneficis. Molts de nosaltres vam portar informació sobre diferents entitats, Unicef, Menjador Social, Integració Social de Menors, Pallapupas, Afanoc, Fundació Josep Carreras...
Vam explicar als demés a què es dedicaven i perquè l’havien escollit.

Vam fer una votació secreta i els més votats van ser: Pallapupas, els pallassos que van als hospitals a fer per un moment que els nens malalts i les famílies s’obliden de perquè estan allà i, aquelles entitats dedicades a ajudar als nens que tenen càncer. Vam tornar a fer una altra segona votació a mà alçada i al final va guanyar: LA FUNDACIÓ JOSEP CARRERAS, que lluita contra la leucèmia infantil.




Avui, 14 de gener, hem anat a visitar la cooperativa Recikla’t. És una cooperativa que fa bosses, carteres, estoigs, davantals... tots ells principalment amb material reciclat, ens han comentat que és més econòmic.
Hem vist les seves instal·lacions i ens han explicat com funciona la cooperativa i com fan els seus productes.
Quan hem acabat ens han regalat, a cadascú de nosaltres, un dels productes que fan, un targeter.
Ara ja tenim una idea més clara de com funciona una cooperativa.
“Posem-nos mà a l’obra”
Les secretàries 











Després de fer la votació per escollir el nostre logo, ja el tenim aquí!
Ha estat molt difícil ja que hem presentat logos molt bonics i molt ben fets. El que ha tingut més vots és el que hem triat, però després de decidir-lo hem estat parlant entre tots que hi havia un altre dibuix que havia tret també bona puntuació i que havia posat unes lletres de la nostra cooperativa que s’ajustava més a les característiques que havíem treballat al taller del disseny del logotip.
Hem escanejat els dos dibuixos i hem fet una composició dels dos, del que va guanyar i  la lletra de l’altre, l’hem tornat a presentar a tots els socis i per unanimitat hem decidit que seria aquest.                





L’altre dia van signar tots els socis l’acta de constitució de la nostra cooperativa Painting Love. Ens vam sentir per un moment molt importants.
I aquí teniu una foto on es veu a dos socis signant l’acta.












L’altre dia vam escollir els nostres representants.
Alguns van presentar la seva candidatura en un power point; altres van fer-ho parlant i exposant les seves qualitats per ser un candidat, davant de tots els cooperativistes.


Aquí teniu els nostres representants:
PRESIDENTA/ VICEPRESIDENTA: Núria Alonso i Maria Pérez.
SECRETÀRIES: Nerea España i Mireya García.
TRESORERS:  Isaac Salas i Nerea Vitutia.
INFORMÀTICS: David Gómez i Iván Sáez.



 Si voleu veure els powers points  aquí els teniu. 





  




Avui ha vingut la nostra amiga de l’ajuntament la Sònia, acompanyada d’una dissenyadora de logotips. Hem après com s’han fet els logotips de marques tan conegudes com NIKE, VUELING, APPLE... Ens ha explicat en què ens hem de fixar per fer el nostre logotip. A partir del nom de la nostra cooperativa hem vist possibles logos que podem fer, com un pot de pintura amb un corró o una paleta de colors...

Ha estat una visita molt interessant!! 
Nerea España, Mireya García

 





Estem treballant força amb l'emprenedoria. Avui hem parlat del capital social que aportarem tots els de la cooperativa. No ha estat molt difícil, hem fet una votació ràpida, i amb un percentatge alt hem decidit posar 3€ cadascú.
Núria Alonso


Aquest és el NOM de la nostra COOPERATIVA!!







Hem començat l’Emprenedoria!!

Hem vist que hi ha dues societats: La Societat Anònima i la Societat Cooperativa.
Després de veure avantatges i inconvenients de les dues, vam passar a fer la votació i vam escollir que nosaltres seríem una SOCIETAT COOPERATIVA.

Avui 9 d’octubre, han vingut la Sònia, la Sara i l’Elena de l’Ajuntament de Sant Adrià de Besòs i ens han explicat com funciona una cooperativa: hem de prendre nosaltres les decisions,  hem d’escollir un nom per l’empresa que sigui fàcil de llegir,  hem de formar càrrecs ...
Ainara Antúnez







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada